8 januari 2012

DAGS ATT RENSA BLAND SCRAPSAKERNA!

Nu öppnar vi upp för vårens scraploppis!


När? - Den 26 februari kl. 12-15
Var? - I Serresjöskolans matsal



Du som vill handla: öppet mellan kl.12-15. Gratis parkering och inget inträde!

Du som vill sälja: lämna en kommentar i bloggen så mailar vi dig vidare instruktioner!

Vi har 16 st rektangulära bord - 180 x 70 cm, och 18 st runda bord - 110 cm i diameter.
Det kostar 25 kr
 per bord. Först till kvarn...



OBS! vi fortsätter att ta ut en depositionsavgift på 100 kr. Denna måste man betala när man anmäler sig. De 100 kronorna betalas tillbaka när man kommer till scraploppisen! Vi har tvingats att göra så här eftersom det var FLERA stycken som hade anmält sig och inte kom. Några avbokade samma vecka, och några dök inte alls upp.

Utställarlistan här till höger kommer att uppdateras allt eftersom borden bokas. Håll utkik i bloggen, för de som vill kan göra lite reklam för vad de kommer att sälja på loppisen! Antingen med foton eller text!!!

Hjälp oss gärna att göra reklam för detta evenemang genom att länka till vår blogg via er egen!

Hoppas att vi ses på loppisen!

Gittan & Jea

5 kommentarer:

Karin sa...

Hej!
Jag är intresserad av att tömma ur mina förråd lite/ Karin

Änglahus sa...

Jag dyker upp som vanligt ;0) Vill ha ett rektangulärt bord!

JENNIIZ sa...

Vad synd att jag bor så långt ifrån bara....annars så hade jag kommit och kollat och gjort lite fynd.

AnitaP sa...

Hej, jag vill gärna ha ett bord!
Anita Pilman

Anonym sa...

Hej kommer ni att sälja band som ni gjorde sist tex 1kr st det var Gittan som hade det hos sej?
Tyvärr jobbar jag denna dag men jag ska se om jag kan komma ändå, men det blir inte fr efter 1.När det mesta och bästa är sålt men men bara jag kan få tag i band o gummiapans stämplar så kan det bli bra ändå. Mvh Annemarie

Skicka en kommentar

 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design