16 februari 2011

LOPPISFYND!!!

Idag har Jane lite bilder att visa på vad hon kommer att ta med sig till loppisen!



Hon skriver följande:
Jag har med mig mina fem sista pappersställ och säljer dem för 350:- / styck.
Har du drömt om att ha ett riktigt ställ att ha dina papper i i din scraphörna är det NU du ska slå till.
Jag kommer att ha papper i dem som jag också ska sälja på loppisen, så du får ta med stället då vi stänger klockan 15.00. Skynda dig fram till mig och köp ditt ställ så fort du kommer dit - jag har en känsla utav att de kommer att ta slut fort!

                                                                             - - -

Har köpt på mig för mycket papper att stämpla på - så nu tänkte jag att någon annan också kunde få nytta av dessa underbara papper.
Det är A4-papper, 4cc 250 gram som är perfekta när du stämplar och färglägger med Copics eller Promarkers t.ex. Dessa säljes för 2:- styck (ett paket om tio papper för 20:-)!!!

Samma med återförslutbara cellofanpåsar 16 cm x 16 cm till dina handgjorda kort - de säljer jag för 1,50 styck (ett paket om tio påsar för 15:-)!



Mustek A3 scanner: Endast 1000:-


Brothers etikettskrivare med full rulle etiketter (800 stycken): Endast 400:-


Ezy locking Caddy - en svart väska med 6 förvaringsaskar. Nyskick. Varje ask har 14 fack.
Även väskan bjuder på massor utav förvaringsmöjligheter. Perfekt att ta med på träffar!
Köp den för endast 300:-!

Nya och oöppnade Craft Mates Ezy lock förvaringsaskar - 14 fack. Endast 50:- styck.





Oanvänd Double Snappin' Petite Organizer. Endast 200:-

1 kommentarer:

Anonym sa...

Precis en sån förvaring skulle jag behövt för alla mina papper! Synd att man bor så långt ifrån bara:( Ni har möjligtvis ingen fler sån att sälja? Har försökt få tag i en så länge. Kram!

Skicka en kommentar

 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design