5 januari 2011

PREMIÄR!!!

Nu drar vi igång Trelleborgs första scraploppis!

Den äger rum söndagen den 27 februari i Serresjöskolans matsal.

Du som vill handla: öppet mellan kl.12-15. Gratis parkering och inget inträde!

Du som vill sälja: lämna en kommentar i bloggen så mailar vi dig vidare instruktioner!

Vi har 16 st rektangulära bord - 180 x 70 cm, och 18 st runda bord - 110 cm i diameter.

Det kostar 25 kr per bord. Först till kvarn...

Utställarlistan här till höger kommer att uppdateras allt eftersom borden bokas. Håll utkik i bloggen, för de som vill kan göra lite reklam för vad de kommer att sälja på loppisen! Antingen med foton eller text!!!

Hjälp oss gärna att göra reklam för detta evenemang genom att länka till vår blogg via er egen!

Hoppas att vi ses på loppisen!

Gittan & Jea

7 kommentarer:

SkyAngelMorsan sa...

Hejsan....jag är mycket intresserad och beställer ett bort 180*70cm

Jane Larsson sa...

Jag undrar om man får lov att sälja scrapställ också? Har några kvar jag skulle vilja ta med mig isåfall - men det är väl tveksamt, eftersom man får svårt att få plats med sånna på ett bord *LOL* / Kram Jane

Ingela sa...

Hejhej!

Jag skulle gärna vilja boka ett bord till er loppis i stl 180x70 :-)

Mvh
Ingela

Anki sa...

Jag bokar gärna ett rektangulärt bord!
MVH ann-kristin.thuvesson@ystad.nu

Anonym sa...

Hej.
Jag är intresserad av ett rektangulärt bord. Maila mig gärna mer info.
smurfen[snabela]yahoo.com
Mvh Eva

orzia sa...

Hej

Jag bokar gärna ett bord 180 x 70 cm

Mvh Julia
orzia@yahoo.se

Anonym sa...

Synd bara att man bor sååååå långt ifrån! :(

Skicka en kommentar

 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design